Service Level Agreement
Wij helpen u altijd. Ook wanneer u geen contract heeft. Neemt u een onderhoudscontract af, dan helpen wij u gratis een half uur per maand, monitoren wij uw server en services en beginnen met herstel bij problemen terwijl u slaapt. Dit doen wij zelfs voor servers die binnen uw eigen omgeving draaien.
Door de systemen zo in te richten dat uitval een minimale of zelf geen impact heeft, kunnen wij de tarieven voor onze SLA’s laag houden en zo zorgen voor een maximale beschikbaarheid. Resultaat: een goede nachtrust.
Betrouwbaar
Onafhankelijk
Passende
dienstverlening
Korte contracten
Onze SLA’s
Met een LEVEL 1 onderhoudscontract heeft u de kosten beter in de hand én zijn uw servers up-to-date en veilig. Bij ieder contract zit een half uur arbeid per server inbegrepen, zodat wij u altijd kunnen helpen en niet iedere wijziging of ingreep een factuur tot gevolg heeft.
Het LEVEL 1 contract is uit te breiden tot een LEVEL 2 contract. Daarbij monitoren wij de beschikbaarheid van services en grijpen in als services niet meer functioneren. Zo weet u zeker dat uw applicaties beschikbaar zijn.
SLA level 1
- 24×7 Monitoring systeemgezondheid: CPU en geheugen belasting, schijfruimte, reboots
- 24×7 wordt er binnen één uur wordt begonnen met het verhelpen van storingen
- 1x per maand updates draaien buiten kantoortijden
- Belangrijke security updates direct
- Half uur arbeid aan systemen met een contract*
SLA level 2
- Alles van de LEVEL 1 plus:
- Monitoring van services en resultaat
- 24×7 ingrijpen bij uitval services
*0,5 uur arbeid inbegrepen
Bij ieder contract zit een half uur arbeid aan de server/appliance inbegrepen, zodat wij u altijd kunnen helpen en niet iedere wijziging of ingreep aan de server/appliance een factuur tot gevolg heeft. Werkzaamheden buiten kantoortijden tellen 1,5x.